poniedziałek, 2 września 2013

Rok bloga i 12 najpopularniejszych przepisów

Dzisiaj mija rok od dodania pierwszego przepisu na blogu. I rok temu zaczęła się moja przygoda z pieczeniem :) od tego czasu trochę się nauczyłam, ale nie zamierzam na tym poprzestać. W końcu nauczyłam się robić puszyste biszkopty (nie twarde jak deska, które to miałam w zwyczaju robić;)). Przez ten rok zrobiłam swój pierwszy udany tort bezowy, pierwszą tartę (nie posiadając foremki na tartę:)). No i w końcu nauczyłam się robić sztywne kremy na babeczki :D tego zawsze chciałam się nauczyć :) chociaż z dekorowaniem jest już więcej problemów... ;)

Na facebooku polubiło Bloga Babeczkę 75 osób :)
Dziękuję każdemu z osobna !!!
Cieszy mnie bardzo, gdy nowe osoby dołączają, by obserwować moje zmagania (a właściwie ich efekty) w kuchni :)

A teraz zapraszam Was na zestawienie dwunastu najpopularniejszych przepisów na blogu, które dodawałam przez cały rok :)
Zacznijmy od końca:























No i w końcu przepis, który liczbą wyświetleń przeważa nad pozostałymi o  15.000 (!!!). Bezkonkurencyjny i Wasz ulubiony przepis na:



DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE :)
GORĄCE POZDROWIENIA DLA WAS.

WERONIKA :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i kolejnych fantastycznych smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz:)