sobota, 1 sierpnia 2015

Porzeczkowe bounty





Słodko-kwaskowate ciasto.
Wiórki kokosa wprost ubóstwiam, do tego czerwona porzeczka i jestem w niebie :)
Nie wiem jak wolicie Wy ale ja następnym razem przygotowując to ciasto pominę polewę czekoladową... :) zdominowała trochę inne smaki, dlatego wydaje mi się, że bez polewy ciasto może być smaczniejsze.

Składniki:
SPÓD:

  • 2 szklanki mąki;
  • 200 g masła;
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia;
  • 4 łyżki cukru;
  • 4 żółtka.
MASA KOKOSOWA:
  • 200 g wiórek kokosowych;
  • 1/2 szklanki cukru;
  • 1/2 szklanki mleka.
PONADTO:
  • porzeczki;
  • 50 g mlecznej czekolady;
  • 1 łyżka masła;
  • 1 łyżka mleka.
Przygotowanie:
SPÓD: Mąkę przesiać z proszkiem do miski. Dodać masło i posiekać nożem. Następnie dodać cukier i żółtka i całość dobrze zagnieść. Ciastem wyłożyć dno niewielkiej blaszki, ponakłuwać widelcem. Podpiekać 10 minut w 180 st. C.
MASA KOKOSOWA: Wszystkie składniki na masę wymieszać razem łyżką.
Porzeczki wyłożyć na podpieczony spód, na to masa kokosowa. Całość piec 25 minut w 180 st. C. Po upieczeniu ciasto wyjąć z piekarnika i odstawić do przestygnięcia.
Czekoladę, masło i mleko roztopić w kąpieli wodnej. Polewą oblać ciasto.

 Przepis bierze udział w akcji:

22 komentarze:

  1. Wygląda cudnie z tymi czerwonymi koralami porzeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUper połączenie, na pewno jest przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje ciasta po prostu zniewalają.

    OdpowiedzUsuń
  4. bounty w takim wydaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takiej mieszanki jeszcze nie jadłam.. ale kurczę- bardzo mnie intryguje! Z wielką chęcią pokuszę się w najbliższym czasie o wykorzystanie porzeczki w cieście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle zachęcające połączenie smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam porzeczka i bounty? Świetna kombinacja smaków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Masz piękny blog :) Czysty, przejrzysty, miły dla oka, robisz też cudne zdjęcia :)
    A teraz zanotuje sobie kilka Twoich przepisów ^^. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie, muszę przetestować przepis :)

    http://owcewgorach.pl/ moją pasją!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie wersja letnia, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne, szczególnie na letnie upały :)
    Zapraszam na mojego bloga, znajdziecie tu przepisy tylko na babeczki i muffinki, a przy okazji dowiecie się czym różnią się od siebie! :) http://cupcakeinakitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Do takiej babeczki idealnie pasuje kawa ziarnista i spotkanie z przyjaciółmi. Wtedy takie spotkania nabierają klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, wyglądają super apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  14. aż ślinka leci na sam widok :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie myślałaś żeby z tych wypieków rozkręcić własny biznes ?
    szybki kredyt i produkcja masowa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak to jest z pożyczkami, można spieprzyć całe życie ale także kto nie ryzykuje ten szampana nie pije więc czasami nawet Szybki kredyt dla zadłużonych bardzo pomaga na rozkręcenie biznesu.

      Usuń
    2. Ja dzięki kredytowi otworzyłam sklep internetowy i cały czas się rozwijam :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz:)