wtorek, 4 września 2012

Ciasto z mikrofalówki w 5 minut

Mam dla Was ciasto idealne, gdy pojawiają się niezapowiedziani goście. Udekoruj bitą śmietaną i pyszny deser gotowy;) W mikrofalówce trzymamy od 2 do 3 minut.

MURZYNEK:
  • 3 łyżki mąki;
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia;
  • 3 łyżki cukru;
  • 3 łyżki mleka;
  • 3 łyżki oleju;
  • 1 jajko;
  • 3 łyżki kakao.
Wykonanie:
Jajko roztrzepać widelcem w miseczce. Dodać olej i mleko, wymieszać. Następnie dodać pozostałe suche składniki (cukier, mąka, proszek i kakao). Dobrze wymieszać. Włożyć do mikrofalówki, temperaturę ustawić na maksymalną. Gdy ciasto urośnie, potrzymać je jeszcze chwilę, wyjąć i podawać.


BUDYNIOWE:
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia;
  • 3 łyżki mąki;
  • 3 łyżki cukru;
  • 3 łyżki mleka;
  • 3 łyżki oleju;
  • 1 jajko;
  • 3 łyżki budyniu w proszku (u mnie toffi).
Wykonanie:
Jajko roztrzepać widelcem w miseczce. Dodać olej i mleko, wymieszać. Następnie dodać pozostałe suche składniki (cukier, mąka, proszek i budyń). Dobrze wymieszać. Włożyć do mikrofalówki, temperaturę ustawić na maksymalną. Gdy ciasto urośnie, potrzymać je jeszcze chwilę, wyjąć i podawać.




(W tym miejscu pojawią się też inne pomysły na ciasta w 5 minut. Polub bloga na facebooku i bądź na bieżąco z nowymi przepisami ;)

290 komentarzy:

  1. ciasto z mikrofali.... pomyślałam nie możliwe... a jednak sie udało:) dzięki za przepis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:) pozdrawiam!:)

      Usuń
    2. Ja nie potrafię nastawiać mocy w mikrofali, a i tak mi ładnie wyszło - piekłam 3,5 minuty, ale nie wiem jaka była moc. Wyszło dobre. Będę robić na szybkiego do kawy.

      Usuń
    3. czy mozna w szklance to piec??

      Usuń
    4. Obawiam się, że szklanka będzie za mała. A jeśli chodzi o wytrzymałość, to ta z grubszymi ściankami powinna wytrzymać :)

      Usuń
  2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robiłyśmy to ciasto, ale w formie tortu! To dopiero był wyczyn, bo trzeba było składać po trzy biszkopty na jedną warstwę.
    Zobacz, jak to u nas wyszło:

    http://www.unitedflavours.blogspot.no/2012/08/ekspresowy-tort-urodzinowy_18.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto już kiedyś robiłam jest to fajny przepis i łatwy no i zaj***ty

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zrobiłam.Wygląda dobrze a smakuje pysznie.Gdy najdzie mnie ochota na coś słodkiego do kawy to już wiem co mam zrobić.Dzięki za przepis

    OdpowiedzUsuń
  6. zwykle takie ciasta są bardzo suche, jak jest z tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, jest naprawdę bardzo wilgotne:)

      Usuń
    2. Moje było trochę suche, ale bardzo smaczne :)

      Usuń
    3. Moje było niestety bardzo suche mimo że przelałam odrobinę olej i trzymałam 3 minuty.

      Usuń
  7. dobre ale troche suche...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?:/ mi wyszło wilgotne. Może za długo było w mikrofalówce? Radzę potrzymać krócej:) jak już ciasto wyrośnie, potrzymać jeszcze tylko chwilkę i wyjmować.

      Usuń
    2. Mam tylko 8 lat i znam smak pysznego ciasta ono właśnie takie jest. Ani troche suche

      Usuń
  8. jest tak wilgotny jak szarlotka w american pie

    OdpowiedzUsuń
  9. no to widzę, że chyba próbowałeś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dodałam jeszcze wiórki kokosowe ale chyba za długo trzymałam ciasto w mikrofalówce bo nie mogłam go pogryżć było tak twarde ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za długo. Tak jak napisałam w sposobie wykonania, gdy ciasto urośnie, potrzymać je jeszcze tylko chwilę:) wypróbuję Twoją opcję z wiórkami;)

      Usuń
    2. Bardzo dobra ... dzisiaj robiłam je drugi raz WYSZŁOO ! ;)

      Usuń
  11. To ciasto jest mega łatwe, mega smaczne i mega puszyste :)Wszystko zrobiłam tak samo, ale dałam 3 łyżeczki kakao a nie 3 łyżki oraz "piekłam" w mikrofali 2 minuty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to ciasto jest pyszne napisałam wcześniej że robiłam je z wiórkami kokosowymi ale dla mnie to za mało ;) przygotowałam budyń i ciasto nalałam troche ciasta do miski włożyłam kulkę budyniu i zalałam resztą ciasta pysznee no i nadziane ... ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypróbowywałam już podobny przepis, ale tam było zdjęcie ciasta w kubku, więc nawet nie było widać, jak wyrosło w mikrofalówce. Brawo za dobre ujęcia, to naprawdę ważne :) Może wypróbuję Twój przepis :) Zdjęcia bardzo do tego zachęcają. A na jakim programie mikrofalówki piec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastawiam po prostu na maksymalną temperaturę, w sumie moja mikrofalówka ma tylko opcję rozmrażania i podgrzewania... :) dlatego nie mam trudnego wyboru, ale nie wiem jak Twoja

      Usuń
  14. Też robię i potwierdzam , że smaczne:) Smaczny też jest orzechowiec:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepyszne, wyszło lekkie i wilgotne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest super, ja przełożyłam marmoladą, mmm pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne ciasto! Myślałam że jakość będzie kiepska - w końcu to nie piekarnik, a tu zdziwienie, bo TAKIE ciasto to mi w piekarniku nigdy jeszcze nie wyszło! Bez ucierania czy miksowania, a wyrośnięte, nie zakalcowate i nie przesuszone. Niewielka ilość składników, a wyszły spore 2. 'Piekłam' osobno po 1,5 min w salaterkach.
    Pomysł z budyniem jako filling będzie wykorzystany następnym razem. Czyli jutro ;)
    Następne może owoce? Maliny czy wiśnie do Browni zawsze działały... powinny i tutaj. Ciekawe jak ser... Próbował ktoś takie wersje?
    Czy w ogóle można piec w mikrofali wszystkie ciasta tyko w mniejszych proporcjach???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim dziękuję za podzielenie się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami, to bardzo miłe!:) A jeśli chodzi o ostatnie pytanie, to bardzo wątpię czy wszystkie ciasta można piec w mikrofali... Można spróbować też wersję bez kakao i również powstanie coś innego:) Ile głów tyle pomysłów na różne modyfikacje oryginału;) Serdecznie pozdrawiam!:)

      Usuń
  18. Fantastyczne ciasto! Myślałam że jakość będzie kiepska - w końcu to nie piekarnik, a tu zdziwienie, bo TAKIE ciasto to mi w piekarniku nigdy jeszcze nie wyszło! Bez ucierania czy miksowania, a wyrośnięte, nie zakalcowate i nie przesuszone. Niewielka ilość składników, a wyszły spore 2. 'Piekłam' osobno po 1,5 min w salaterkach.
    Pomysł z budyniem jako filling będzie wykorzystany następnym razem. Czyli jutro ;)
    Następne może owoce? Maliny czy wiśnie do Browni zawsze działały... powinny i tutaj. Ciekawe jak ser... Próbował ktoś takie wersje?
    Czy w ogóle można piec w mikrofali wszystkie ciasta tyko w mniejszych proporcjach???

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zmieniłam ten przepis ...
    Chociaż z takim też próbowałam, ale zamiast 3 łyżek oleju dajcie 3 łyżeczki oleju .
    I nie będzie, ani suche, ani wilgotne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, każdy może zmodyfikować przepis - wedle uznania:)
      Ja uznaję bardzo wilgotne ciasta, więc takie proporcje, które podałam - mi odpowiadają w stu procentach:)

      Usuń
  20. Miej oleju ...Ja właśnie robiłam z 3 łyżeczkami oleju no i wyszło jak babka . Pyszne : * Takie też próbowałam, ale mniej oleju lepsze :) . Idę sę zrobić xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą babeczkę jest szybka i pyszna dodaje do niej rożne składniki czasami dorzucam wiórki kokosowe, orzechy,jagody, dżem wszystko na co mam tylko ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja przypadkiem zrobilem cos rownie dobrego,zamiast kakao dodalem budyniu czekoladowego i zamiast mleka smietany wyszlo idealnie wilgotne i jak sie obrocic z jakiejs miski na talerz zostaje u gory polewa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. myślałam że nie wyjdzie, ale jak zrobiłam to wszystko pięknie wyszło, bardzo fajny pomyśł, gdy nagle chcesz ciasto albo coś słodkiego, pyszne, polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciasto bardzo dobre, można jeszcze dodać łyżkę Nutlelli wtedy jest smaczniejsze. Ja tak zrobiłam wyszło bardziej kremowe. Przepis polecam. : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyszło cudne i pyszne. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałem zwykłego kakao to dałem rozpuszczalne , wyszło lepiej niż na zdjęciu ,
    Extra przepis .

    OdpowiedzUsuń
  27. dobry przepis jak komuś wysiadł piekarnik :D
    polecam ludziom, którzy nie wiedzą co dać rodzicom na rocznice ślubu ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko spoko, tylko ten zapach.. :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super przepis, próbowałam! Ale mam jedno pytanie. Dzisiaj kupiłam sobie ciasto na babeczki czekoladowe w proszku w sklepie. Wiadomo jakie takie w pudełku. No i zrobiłam to ciasto, nałożyłam do foremek, idę nagrzać piekarnik, a tu o.... piekarnik nie działa. Zepsuł się i nie wiemy kiedy będzie naprawiony. Teraz nie mam co zrobić z tym ciastem. Pytanie brzmi: Czy takie kupne babeczki mogę zrobić w mikrofalówce? Ich składniki są wypisane na tej stronie i to są dokładnie takie same babeczki jak moje: http://weganskiepysznosci.blogspot.com/2012/04/babeczki-czekoladowe-ze-skorka.html . Błagam o szybką pomoc bo mam na nie ogromniastą ochotę, a nie wiem co zrobić z ciastem, bo nie wyrzucę. Zapłaciłam w końcu te 5, 29zł. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic podobnego nie próbowałam i mogę jedynie przypuszczać, że babeczki nie wyjdą dobre. Proponuję odwiedzić sąsiadkę ze sprawnym piekarnikiem ;)

      Usuń
  30. Przepis jest świetny! Dosłownie przed chwilą zrobiłam sobie takie ciastko. Przed upieczeniem dodałam tak półtorej łyżeczki dżemu wiśniowego. Co prawda nadzienie nie zostało w środku, jak myślałam, ale opadło na dno. To jednak niczego nie zepsuło, bo nadal jest przepyszne. Od razu po wyjęciu z mikrofalówki, położyłam na wierzch kostkę mlecznej czekolady, która momentalnie się rozpuściła i powstała pyszna polewa. Jeszcze raz: genialny przepis! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam ;) Czy przepis wyjdzie z mąką bezglutenową?

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie je pałaszuję. Mój Boże. Umarłam i jestem w niebie. Już wiem co będę wcinać jak mnie najdzie ochota na czekoladę. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. przepyszne, własnie robiłam je drugi raz i wyszło cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pyszne ciacho ;) za pierwszym razem jak robilam to wyszlo suche teraz ustawiam mikrofale na 2 min i jest bardzo dobre ,wilgotne jeszcze lepsze jest jak dodalam rodzynki i cukier waniliowy;) fajnie bo mozna kombinowac z roznymi dodatkami tanio i szybko hehe ;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie zrobiłam to ciasto, dodałam kilka kostek czekolady, wynmieszane opadły na dno, moze jakbym połozyła je na wierzch było by lepie. Ale ciasto genialne!!!!!!!!!!!! jak dla mnie troche mała porcja, jak by zwiekszyć proporcje na ile włozyc do mikrofalówki na 6min?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż na 6 minut to chyba nie... trochę długo, będzie suche. Wystarczy obserwować ciasto - jak wyrośnie to jeszcze chwilę potrzymać i gotowe:)

      Usuń
  36. mi coś nie chce urosnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciasto nie wyrasta tak bardzo, jak takie z piekarnika :) podnosi się tylko około centymetra

      Usuń
    2. Około centymetra? :O dla mnie surowego ciasta wychodzi pół kubka, a po upieczeniu jest jego 2 razy tyle i jak wczoraj robiłam to nawet mi się troszkę wylało xd

      Usuń
    3. Myślę, że chodziło o to, że rośnie około 1cm kiedy robi się w misce. :)

      Usuń
  37. A te składniki to np 2 łyzeczki ale łyzeczki to mała łyzka czy duza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane "łyżki", czyli łyżki stołowe :)

      Usuń
  38. wzięłam się do robienia tego ciasta, i jak już miałam wszystkie składniki w miseczce okazało się, że nie mam jajka... dodałam za to trochę mleka i też wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zrobilem ciasto bd dobre kiedys je robilem i smakowalo jeszcze lepiej ale zauwazylem ze Pani nie dodala cynamonu :P Polecam

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialne! Na pewno wypróbuje! Jak się nie obrazisz, to wezmę twój przepis i podam na blogu, wraz z linkiem na to cudo u cb ♥
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. az dziw- le mnie tez wyszlo- a nigdy mi nic nie wychodzi - przede wszystkim gdy robie wedlug przepisu...i jeszcze nie wiedzilam jak nastawic kuchenke na najwyzsza moc - bo ja mam jakas multi mikrowele z roznymi opcjami...i na stopnie a nie na moc...ale w koncu znalazlam i moc i ustawilam, pieklam chyba 3 razy po pol minuty :) az w koncu znalazlam wlasciwy program i wlaczylam raz jeszcze na minute - wyszlo! :D dzieki

    OdpowiedzUsuń
  42. Można dodać orzeszków :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mozna bez jajek? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś wyżej w komentarzu napisał, że nie dodał jajka i wyszło :) ja osobiście nie próbowałam ;)

      Usuń
  44. Często piekę takie ciasto, bo jest idealne do popołudniowej kawy. Jednak taka 'malizna' to nie dla mnie. :-) Proporcje podwajam, a proszku dodaję dwie łyżeczki. Całość piekę w naczyniu o średnicy 21 cm i wysokości 8 cm. Moc fali 700. Pięknie rośnie. Czas pieczenia 5 minut. Nie trzymam w kuchence, tylko od razu wyjmuję i studzę. Wychodzi zawsze. Warto popularyzować ten przepis, zatem brawo dla autorki bloga. Pozdrawiam.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  45. przepis świetny, ciasto pycha

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzisiaj zamierzam spróbować zrobić coś takiego, dam znać jak wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znowu ja :) Ciasto wyszło super, puszyste, miękkie i smaczne :) Następnym razem dam jednak trochę więcej cukru.

      Usuń
    2. Cieszę się, że się udało :D
      a z tym cukrem to jak kto lubi - dla mnie taka ilość jest w sam raz ;)

      Usuń
  47. Tak właśnie wygląda miłość!

    OdpowiedzUsuń
  48. Patrze, jakiś ciekawy przepis. No i co, jako że lubię nowe przepisy, muszę spróbować. Myślę sobie: Pewnie nie wyjdzie. Ale jednak. Jednym słowem, zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Fantastyczne i niesamowicie szybkie. Wlasnie przyjechaly do mnie kolezanki i zanim woda na kawe sie zagotowala ciasto bylo gotowe. Potroilam porcje :D (bo mamy caly wieczor przed soba) i zrobilam z orzechami w silikonowej formie do tarty. Rewelacja. Dzieki za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam Zrobiłem to ciasto ale nie dodałem kakao jest również dobre jaki z kakao po upieczeniu w mikrofali wyjąłem z miseczki i przekroiłem na pól tak że do środka dodałem Dżem truskawkowy i jest pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest pyszne ja wstawilam na 2,5minuty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ile takie ciasto może mieć kalorii? :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam :)
    Mam malutki problem, mam wszystkie składniki tylko chodzi o miseczka którą włożę do mikrofali. Wydaje się że, pierwsze zdjęcie było zrobione po wyjęciu z niej a następne po wyciągnięciu i po ćwiartkowaniu . Mam taką samą miseczkę jak pani na pierwszym, ale obawiam się że podczas "pieczenia" ciasta coś się stanie z tym naczyniem , chciałabym jeszcze zapytać jak to ciasto po wyjęciu powinno wyglądać , jakie jest prawdopodobieństwo że mi się nie uda ? Miała kiedyś pani złe wspomnienia z tym przepisem, kiedy się pani nie udało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miseczce nic się nie stanie :) należy pamiętać jednak, żeby naczynie nie miało złotych ani srebrnych zdobień. Ciasto po wyjęciu jest mięciutkie i wilgotne :) praktycznie takie samo jak typowy murzynek pieczony w piekarniku. Mi to ciasto za każdym razem wychodzi :) Jedyne co może nie wyjść to to, jeśli będziesz trzymać je w mikrofali zbyt długo - po prostu wyjdzie suche.

      Usuń
  54. SUPER właśnie siedziałam sobie i natknęłam się na tak genialny i prosty przepis z początku wahałam się czy rzeczywiście wyjdzie a tu popatrz ciasto miękkie,mokre i pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale mi to aż zaczeło uciekać z naczynia !

    OdpowiedzUsuń
  56. a czy wyjdzie bez kakao bo mi się właśnie skończyło .. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjdzie ale nie wiem jak będzie ze smakiem. Może wsypać opakowanie budyniu? :)

      Usuń
  57. Właśnie zrobiłem, niestety bez proszku do pieczenia, bo nie mogłem znaleźć. Pomimo to - ŚWIETNE!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie miałam akurat oleju i nie dodałam ale wyszło też dobre . I ten przepis tak bez masła i mleka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masła nie ma, bo jest olej. A mleko przecież jest.

      Usuń
  59. mam 10 lat i mam nie dotykac piekarnika ale z tym przepisem mam frajdę gdy przyjdą moje koleżanki. pieczemy mużynka który znika błyskawicznie

    OdpowiedzUsuń
  60. nie pogardze :D

    OdpowiedzUsuń
  61. to jest świetne!! :). nie mam piekarnika w mieszkaniu, ale nie sądziłem, że można w mikrofalówce ciasto upiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam pytanie czy można robić w większej porcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć, trzeba by było dłużej trzymać w mikrofalówce i obawiałabym się o naczynie... :)

      Usuń
  63. Hej :)
    Czy mogę do dodać skórke pomarańczy? :P

    OdpowiedzUsuń
  64. Czego to ludzie jeszcze nie wymyślili ;P xD
    Jejku aż nabrałam ochoty... mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  65. wreszcie cos słodkiego na szybko, dzieki ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. za zamiast kakao dałem cappuccino i dosypałem trochę orzechów i wyszło pyszne

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam. Ciasto piekę w mikrofali 850 wat przez 4.i pól minuty.Mój przepis jest nieco inny.Zawsze piekę w formie sylikonowej -rewelacja:-) moje składniki.10 dkg czekolady
    10 dkg masła stopic w mikrofali przez 1 min.
    Dodac 10 dkg cukru ,wymieszac trzepaczka dodac całe 3 jaja znowu wymieszac dokładnie
    ,następnie 5 dkg mąki z jedna łyżeczka proszku do pieczenia,wymieszac wlać do formy silikonowe j wielkosci malej tortownicy,piec 4.i pół min :-) mozna podać z bitą śmietaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile osób, tyle pomysłów. Twój brzmi świetnie! Mam silikonowe foremki na muffinki, będę musiała spróbować :)

      Usuń
  68. Ja upieklam jest mniam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  69. a tak dokładniej to maksymalna temp czyli ile?

    OdpowiedzUsuń
  70. Właśnie zrobiłam tą babeczkę :D Była trochę gumowata. Bardzo mi smakowała (I mojemu kotowi też xd), a mama powiedziała, ze to smakuje jak suflet O.o Ale i tak przepis zajefajny :3 Będę z niego często korzystać

    OdpowiedzUsuń
  71. super, polecam! :)
    osobiście dodałem odrobinę wody gazowanej by spulchnić i dodać lekkości babeczce i wyszło świetnie, piekło się całe 2.5 minuty! pycha..

    OdpowiedzUsuń
  72. Myślałam, że wyjdzie okropnie, ale wyszło fantastycznie. I fenomenalniem.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja po zrobieniu masy dodałam jeszcze dodatkową łyżkę mleka... PYCHOTA, lepsza niż jak robiłam z samego przepisu, po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  74. Babeczki wyszły przepyszne ! :) mimo że zapomniałam dodać cukru .. ale w połączeniu z nutellą chyba nawet nie był potrzebny :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Na jaki program nastawić mikrofalówkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpowiem na to pytanie, ponieważ każda mikrofalówka jest inna ;) u mnie np. nie ma żadnych programów. Proponuję więc nastawić mikrofalówkę na taki program, na jakim po prostu podgrzewasz sobie jedzenie i wypróbować czy wyjdzie ;)

      Usuń
  76. Jakie to dobre! Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Może być zwykłe słodkie kakao?

    OdpowiedzUsuń
  78. Przepis przepisałam sobie do zeszytu,rano naszła mnie wielka ochota na coś słodkiego a za oknem deszczowo więc do sklepu nie chciało mi się iść,zadowoliłam się budyniem,ale następnym razem piekę ta babeczkę skoro ma tyle pozytywnych opinii :P Tak mnie zastanawia jak by dodać do gorącej babeczki gałkę lodów??

    OdpowiedzUsuń
  79. a kakao jakie jest najlepsze ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto co lubi, ja tam wolę gorzkie kakao :)

      Usuń
  80. Nie sądziłam, że taka babeczka wyjdzie a jednak zrobiłam ja i jest przepyszna dzięki wielkie za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo dobry przepis a jeszcze lepszy z bitą śmietaną polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. A gdy nie ma się mikrofalówki tylko piekarnik ? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozostaje zrobienie takiego prawdziwego murzynka ;) więcej pracy ale za to też więcej przyjemności :)

      Usuń
  83. nie wiem czy ktos wspomnial ale jak robilem to postanowilem dodac cos od siebie, mianowicie domowej produkcji skorki i syrop z pomaranczy oraz drobnopokruszona biala czekolada
    naleza sie podziekowania za przepis autorce bloga, dzieki niemu mozna w ekspresowym tempie oslodzic zycie sobie i bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcza i biała czekolada - POMYSŁ DO WYPRÓBOWANIA :)

      Usuń
  84. A szklana miska może być czyraczej pęknie bo mam za 3 godziny mame z bratem a ona lubi murzynka i chciałam zrobić jej go a na prawdziwego czasu mi nie starczy bo muszę jeszcze dzieci wyszykować więc zastanawiałamsię nad szklanym naczyniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jakie to naczynie, czy z grubymi ściankami czy z cienkimi. Jeśli jest delikatne, to nie ryzykowałabym :)

      Usuń
  85. zrobilam tak jak w przepisie ale w miseczce cos jak do zupki bo kubek to za malo jakies 2 min sie robilo i jest pycha dodalam troche cynamonu nastepnym razem dodam cos wiecej;d

    OdpowiedzUsuń
  86. Czy mogę użyć czekolady w proszku zamiast kakaa?

    OdpowiedzUsuń
  87. Przepis rewelacja,muszę wypróbować i to w krótce.

    OdpowiedzUsuń
  88. Przepis super ciasto się udało.Goście sądzili że w 20 minut zdarzyłam upiec ciasto haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jako facet pierwsze ciasto zrobione samemu super sprawa. dzieki!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. zrobiłam - jest pyszne od razu zjedliśmy i miałam niedosyt, i zrobiłam 2 ale tym razem podzieliłamm ciasto na 2 częsci do jednej dałam łyżkę budyniu smietankowego, a do drugiej łyżke kakao. Następnie nakładałam do miseczki po jednej łyżce jasnego i 1 ciebmnego i tak na zmiane. Wyszła mini zebra :D

    Pozdrawiam Ewerka

    OdpowiedzUsuń
  91. CZY MOZNA PRZEZ TO ZARAZIC SIE SALMONELLA :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz obawy proponuję kupić jajka z pewnego źródła. Te bakterie giną już w 70-100 stopniach C. więc raczej małe prawdopodobieństwo.

      Usuń
  92. Mi nie wychodzi :-/ może mikrofale mam nie dobra :-/

    OdpowiedzUsuń
  93. wyszło, i powiem ze jest super! nast razem spróbuje z dodatkami. nastawiłam mikrofale na 2.5 min. i mam coś słodkiego i na szybko do kawy;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Rewelacja! za każdy razem wychodzi,
    zeby babeczka nie wyszła sucha dodaje poprostu więcej mleka :) idealna do kawy, szczególnie polecam kakaową :P

    OdpowiedzUsuń
  95. Uwielbiam ten przepis :) Polecam też zastąpić mleko maślanką - wtedy ma nieco delikatniejszą konsystencję. Z mlekiem wychodzi mi może nie suche, ale takie dość twarde, jakby gumowe. Z maślanką jest mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Zrobić dla więcej osób to myśle najbezpieczniej zrobić dwa razy. Nie wiem jaką opcje wybrać w mikrofalówce: Opiekanie ze stojakiem? (griil) 1100 W. Gotowanie z opiekaniem? 600 W. Takie opcje są w instrukcji urządzenia.

    OdpowiedzUsuń
  97. Super przepis, a ciasto pyszne :) !

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo super! Polecam

    OdpowiedzUsuń
  99. ale w czym się to piecze

    OdpowiedzUsuń
  100. Takie jakieś dziwne nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  101. Prosty przepis, a ludzie zadają takie dziecinne pytania. Jaskiniowcy jacyś, co nie potrafią czytać prostego tekstu ze zrozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
  102. troche gumowate, ale mimo wszystko dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo dobry przepis.
    Testowałam a wręcz poleciłam swoim czytelnikom. :)
    http://malowanasloncem.blogspot.com/2014/10/ciasto-w-5-minut.html
    Masz genialne przepisy. Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Dobry przepis na Babeczkę .
    Wyszło Pyszne . =D

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja osobiscie puszczam pustą mikrowelę na 2 minuty ,jak sie nagrzeje wkladam i piecze.Jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od kiedy mikrofalowka sie nagrzewa tak jak piekarnik?

      Usuń
  106. Mam pytanko, czy te ciasta po wystygnięciu twardnieją jak kamień ??

    OdpowiedzUsuń
  107. Pyszne ciasto :) Dzięki za przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  108. Pieczemy, znaczy córki bo napad słodości był;-)) wygląda bosko;-) Dziękujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  109. Chciało mi się coś słodkiego w telewizji usłyszałam hasło' ciasto z mikrofali' wklepałam w google i pokazał się ten przepis. Nie mam mikrofali ,wzięłam dwie napełnione kokilki i poszłam do sąsiadki. stałyśmy przed mikrofala i gapiłyśmy się jak rośnie. Ja dodałam po kilka mrożonych malin i borówek. Wyszło PYCHA wilgotne, nie gumowate. Spałaszowałyśmy do kawki, teraz chyba każda kawa będzie z różnymi wariacjami tego ciasta. Dzięki za super przepis.

    OdpowiedzUsuń
  110. Mi te ciasto Nie rosnie

    OdpowiedzUsuń
  111. Coś się stanie jeśli zamiast zwykłego cukru dodam cukier puder? Próbował ktoś tak?

    OdpowiedzUsuń
  112. super, właśnie robiłam. Dzięki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Przeeepyszne! Ja dodałam jeszcze do środka trochę budyniu waniliowego, wyszedł mi trochę taki suflet, ale jak najbardziej polecam przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  114. na gorące ciasto polecam położyć łyżkę nutelli ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Jadłem z torebki wyszedł zakalec taki mały i suchy jak pruchno :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Pyszne *.*
    Robiłam to dwa razy. Za pierwszym razem robiłam z mlekiem i wyszło dobre. Za drugim razem pomyliłam się z śmietano i wyszło jeszcze lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  117. Witam :-) Przed chwilą pochłonęłam wersję z budyniem. No no...nie spodziewałam się, że to będzie jadalne ;-) Dałam tylko jedną łyżkę oleju ale za to jeszcze jedną łyżkę mleka dodatkowo. Zamiast cukru użyłam ksylitolu. Budyń miałam tylko waniliowy. Jestem pozytywnie zaskoczona smakiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  118. Właśnie zrobilam to ciasto z budyniem czekoladowym w formie babeczek i wyszly mi 4 cudowne pyszne muffinki ! idealny przepis - prosty na slodkie cos na szybko do kawy ! :)
    babeczki nie sa suche, sa lekko wilgotne i udekorowalam je nutella i dzemem brzoskwiniowym , pycha ! :)

    OdpowiedzUsuń
  119. super :) :) dziękuję za przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  120. Wspaniały przepis! :) uratowała mi Pani życie :) właśnie miałam mieć "niezapowiedzianego" gościa lecz niestety coś mmu wyleciało więc babeczek kosztuję z mamą i mówimy że są ŚWIETNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Pyszne, bede robic częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  122. Pyszne... Ja myślałam sobie 'tak mało?', no ale co tam. No i się przekonałam, że nie mało, jak na całą miskę wyrosło... =)

    OdpowiedzUsuń
  123. A jaki dałaś budyń ??? (z cukrem czy bez?)

    OdpowiedzUsuń
  124. mam pomysly...z aromatem pomaranczowym albo migdalowym,z rumem,z wisniami itd,itp...

    OdpowiedzUsuń
  125. Odkrywa właśnie jak to mikrofala może być przydatna ;)
    ja nie miałam budyniu (ech...akademik) więc dodałam 4 łyżki cappucino orzechowego w proszku oraz pokruszoną czekoladę, która otwarta leżała jakiś czas w szafce :P
    i zamiast 3 łyżek oleju dałam koło 1,5 ale za to 5 mleka :P
    Wyszło super, czekolada opadła na dno ale nie rozpuściła się całkiem więc po wyłożeniu na talerz miałam świetną polewę :D
    dzięki serdeczne za ten przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  126. Super mam 10 lat i robie sama pyszne ciasto. DZIENKI BARDZO.

    OdpowiedzUsuń
  127. To jest najlepszy przepis na tego typu ciacho, jaki znalazłam w internecie!!! POLECAM!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  128. czy można to robic w piearniku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, w piekarniku radzę zrobić klasycznego murzynka ;)

      Usuń
  129. Babka dobra ale za dużo kakała.

    OdpowiedzUsuń
  130. Mnie zastanawia tylko czy pojęcie "łyżka" w przepisie odnosi się do stołowej czy do herbaty (wiem że zazwyczaj rozróżnia się to łyżką bądź łyżeczką).... ale o ile 3 łyżki (stołowe) mąki brzmią spoko.. to już 3 łyżki cukru nie bardzo. Jak jest zatem z tym przepisem? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok już wszystko wiem- zauważyłam - 1,5 łyżeczki proszku:P
      P.S ciastko wyszło idealne ;)

      Usuń
  131. Ciasto jest pyszne wilgotne a zwłaszcza że smakowało mojej rodzinie . Postanowiłam dodać wszystkiego o 2 razy więcej , a nawet 3 ciasto wyszło pięknie urosło cudownie . Dzięki za przepis będzie do kawy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz:)