wtorek, 4 września 2012

Ciasteczka kokosowe



Do przygotowania tych ciasteczek potrzebujesz tylko dwóch składników! Byłam sceptycznie nastawiona co do tego przepisu, ale jak widać ciasteczka wyszły;)

Składniki:
  • 2 i 1/2 szklanki wiórków kokosowych;
  • 2/3 szklanki słodzonego mleka skondensowanego.
Wykonanie:
W misce połączyć wiórki kokosowe z mlekiem skondensowanym. Można dodać łyżeczkę cukru waniliowego do smaku. Masę bardzo dokładnie wymieszać. Blachę do pieczenia wyłożyć pergaminem i posmarować masłem. Z ciasta formować kuleczki i układać na blaszce. Spłaszczyć je lekko łyżeczką. Ciasteczka piec w temperaturze 180 st. C. do momentu aż się zarumienią (ok.10-15minut).


2 komentarze:

  1. Ciasteczka wyszły pyszne jedynym problemem było to, że przykleiły się do papieru i ciężko było je oderwać (może coś źle zrobiłam?). Ale super przepis i szybki do wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, bo ja tego problemu nie miałam... może warto następnym razem posmarować papier odrobiną oleju? :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz:)