wtorek, 2 września 2014

DWA lata bloga i 12 najpopularniejszych przepisów

Minął drugi rok mojej 'zabawy' z pieczeniem ciast i prowadzeniem bloga :) sprawia mi to wiele frajdy, dlatego nie zamierzam na tym poprzestać. Tym bardziej gdy widzę, jak z każdym dniem przybywają nowi czytelnicy, nawet nie wiecie jak to motywuje! :) Jeszcze rok temu było Was 75, dziś jest 355 czytelników, a ta liczba ciągle wzrasta :D Dziękuję! :)

Moje umiejętności i wiadomości o pieczeniu ciast (i nie tylko) są coraz większe, ale jeszcze duuuużo muszę (i chcę! :D) się nauczyć. Mam nadzieję, że będziecie ze mną! :)

Chcę Wam przedstawić 12 przepisów, które były najbardziej popularne w ostatnim roku. A więc 12 najlepszych:























No i na końcu zwycięzca...



To wszystko. Dziękuję, że jesteście, kochani! :)

9 komentarzy:

  1. Dzień dobry jest mi bardzo miło gościć na tak apetycznej stronie na pewno skorzystam z tych przepisów bo bardzo lubię gotować .Pozdrowienia z Wrocławia Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miły komentarz, pozdrawiam również! :)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji 2 lat. Natchnienia i pysznych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Winszuję jubileuszu ;))
    Wszystkie te ciacha prezentują się przepysznie. Super, że zrobiłaś takie zestawienie, bo teraz łatwiej będzie wybrać jeden z najsmaczniejszych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje - chyba najlepszy na toast będzie Alkoholik... ale kusisz tymi słodkościami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! I życzę kolejnych inspiracji, mnóstwa pysznych deserów i ciast :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, i mnóstwa inspiracji i energii na kolejne lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz:)