poniedziałek, 11 listopada 2013

Sernik na zimno na nutellowym spodzie


Mój ulubiony sernik na zimno! Pojawia się on u mnie bardzo rzadko niestety. A to z tego względu, że do najtańszych nie należy. Jednak raz na jakiś czas pozwalam sobie na odrobinę szaleństwa :D 
Odróżnia się on od innych serników swoim SPODEM. Nutellowym :) jest nieziemski, musicie spróbować!

Składniki:
NUTELLOWY SPÓD:
  • 300 g sucharów;
  • 500 g nutelli.
MASA SEROWA:
  • 1/2 litra śmietany 36%;
  • 800 g serków homogenizowanych;
  • 2 łyżki żelatyny.
PONADTO:
  • owoce;
  • 2 galaretki.
Wykonanie:
SPÓD: Suchary bardzo drobno rozkruszyć (ja zmieliłam w maszynce). Dodać nutellę i dobrze wymieszać. Całość wyłożyć na spód blaszki i wstawić do lodówki.
MASA SEROWA: Śmietanę ubić, dodać serki i zmiksować do połączenia. Następnie dodać rozpuszczoną w kilku łyżkach wody żelatynę. Wymieszać i wylać na nutellowy spód. Włożyć do lodówki. Gdy masa serowa stężeje, posypać ją owocami (ja użyłam truskawek). Galaretki zrobić według przepisu na opakowaniu. Tężejącą wylać na ciasto. Wstawić do lodówki na kilka godzin.


A tak wygląda nutellowy spód w całości:
<3

11 komentarzy:

  1. Ale mi ochoty narobiłaś na taki serniczek :) Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten nutellowy spód mnie zachwycił! Koniecznie muszę spróbować upiec takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki serniczek to wcinam bez zastanowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. spód z nutelli i już nic więcej mi nie trzeba ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tym spodem:) a zapas nutelli mam duży:) nie ma to jak szybkie ciasta na zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takim spodzie musiał smakować wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Matko : O Nutellowy spód ?! Nie ma chyba nikogo kto nutelli nie lubi ; p ale o serniku na nutellowym spodzie pierwsze słysze. Koniecznie i na pewno spróbuje tego u siebie, ale to po wypłacie : D

    OdpowiedzUsuń
  8. sucharów nie mielimy na pył, ale gnieciemy np. wałkiem, tak żeby zostały małe okruszki, spód jest o wiele lepszy w smaku, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zmieleniu w maszynce zostają większe kawałki okruszków :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz:)