poniedziałek, 29 października 2012

Francuskie rogaliki z czekoladą i orzechami




Nie miałam za dużo czasu na pieczenie, więc postanowiłam zrobić coś na szybko. I padło na francuskie rogaliki:) Po godzinie siedziałam już w książkach z kawą i ciepłymi rogalikami:) 
Najlepsze były te z orzechami laskowymi. A czekoladowe nadzienie zrobiło się pysznie kruche:)

Składniki:
  • opakowanie ciasta francuskiego;
  • nutella;
  • orzechy (w całości i pokruszone);
  • jajko.
Wykonanie:
Ciasto francuskie kroimy w trójkąciki. Przy jednym z boków kładziemy łyżeczkę nutelli oraz orzecha. Zwijamy jak rogalik i układamy na blasze. Jajko roztrzepujemy i smarujemy rogaliki. Posypujemy pokruszonymi orzechami i pieczemy w 180 st. C. do zarumienienia (ok. 15 minut).


Zrobiłam jeszcze rogaliki w wersji na słono, czyli z parówkami:)
Uwielbiam je:)


Zapraszam do wzięcia udziału w mojej akcji:


Przepis bierze udział w akcjach:


9 komentarzy:

  1. Fajny przepis! Muszę go zapamiętać i wypróbować przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często robię rogaliki z gotowego ciasta francuskiego, właśnie tak "na szybko" ale przyznaję, że z czekoladą jeszcze nie próbowałam. Wyglądają bardzo apetycznie, no i ten orzeszek ;-) Dziękuję za udział w akcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, ciasto francuskie sprawdza się zawsze i ze wszystkim;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, chciałabym dodać przepis do tej orzechowej aukcji ale nie bardzo wiem jak. Banner dodany:)podaje link:
    http://kuchennezapiski.blox.pl/2012/11/Orzechowczyki.html
    proszę o akceptację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby dodać przepis do akcji, skopiuj ten link:
      http://www.durszlak.pl/akcje-kulinarne/w-orzechowym-raju
      Po prawej stronie nad zasadami akcji jest przycisk 'dodaj wpis'. Dopiero wtedy będę mogła go zaakceptować, pozdrawiam;)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz:)